Reacties
Reacties 101 - 150 van 150
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Arnaud | Nice Target ! | 12 aug. '18 |
| Arnaud | Subway ziet er bekend uit 1 | 12 aug. '18 |
| Jacco en Hennie | Hoeft niet hoor Gre maar wij houden wel van een beetje… | 12 aug. '18 |
| Gre Wierenga Martis | Mooi weer die natuur. Moet je in Australie op een… | 12 aug. '18 |
| Jacco en Hennie | Rien, je kent ons toch Hennie in dit geval whiskey… | 11 aug. '18 |
| Rineke Sartorius | Zoveel suikerriet, ook zoveel rum? | 11 aug. '18 |
| Ysabel | Prachtige foto’s. Wat een mooie reis ☺️ | 10 aug. '18 |
| Merel van Lonkhuijzen | Gaaf hoor! Ziet er prachtig uit! Wij hebben die tour… | 10 aug. '18 |
| Gre Wierenga Martis | Wat een mooie foto's zeg! Fantastische excursie | 10 aug. '18 |
| Arnaud | Fris plaatje ! | 10 aug. '18 |
| Mar velzel | hi. wat ziet het er allemaal mooi en groen uit. gelukkig… | 10 aug. '18 |
| Rineke Sartorius | Lollig die hoed. | 8 aug. '18 |
| Will en Mieke | Mooi!! | 8 aug. '18 |
| Arnaud | Hmm, lekker. In de pan met zo'n vis ! | 8 aug. '18 |
| T.Velzel | Wat een heerlijke makreel, de hoed staat prachtig,geniet… | 8 aug. '18 |
| Gre Wierenga Martis | Wow wat een prachtige kust. Be aware for the crocodiles,… | 8 aug. '18 |
| Arnaud | Met de vlam in de pijp ... | 7 aug. '18 |
| Mar velzel | Haha, kijk die Hein nou eens mans zitten achter het… | 7 aug. '18 |
| Rineke Sartorius | Tropisch aandoend. Dank voor je verhaal. | 6 aug. '18 |
| Marjan | Ziet er allemaal weer top uit👍🏻 Wij gaan morgen… | 6 aug. '18 |
| Arnaud | Mangrove in glas ! | 6 aug. '18 |
| Arnaud | Leuke beachcruisers ! | 6 aug. '18 |
| Arnaud | Fraaie voorstelling, indrukwekkend ! | 6 aug. '18 |
| Joke | Vind die camper niet verkeerd hoor. Kan jij er ook… | 6 aug. '18 |
| Marjan | Mooie camper! Stik er om zet maar neer! Lekker handzaam👍🏻… | 5 aug. '18 |
| T.Velzel | Ik vind het een behoorlijke camper Zet hem op. | 5 aug. '18 |
| Gre Wierenga Martis | Lekker handig campertje hoor, kun je mooi mee off-road… | 5 aug. '18 |
| Jolanda frankfort | Ziet er goed uit, veel plezier! | 5 aug. '18 |
| Heleen Brink | Gezellig campertje. Knus hoor. Veel plezier | 5 aug. '18 |
| Will en Mieke | Goede reis in dat geweldige land | 5 aug. '18 |
| Arnaud | Lekker eten en wat een fraaie camper; goede reis ! | 5 aug. '18 |
| Merel van Lonkhuijzen | Mooi verhaal en foto’s! Geniet met de camper! | 5 aug. '18 |
| Ma Smit | Zondagmorgen b b bvll9. R Alle zorgen weer voorbij… | 5 aug. '18 |
| Elze | Hoi Jacco en Hennie, Goed om te lezen dat jullie goed… | 4 aug. '18 |
| Will en Mieke | Goed begin...dikwijls et halve werk Veel plezier en… | 3 aug. '18 |
| Gre Wierenga Martis | Nou jullie hebben je geld er wel uit he in hotel Concorde.… | 2 aug. '18 |
| Ans Rietstra | Alweer een heerlijke reis, heel veel plezier! | 1 aug. '18 |
| Arnaud | Goede Reis; veel plezier ! | 1 aug. '18 |
| Jolanda | Goede reis Jacco en Hennie en heel veel plezier !… | 1 aug. '18 |
| Ma Smit | Mooie reis jullie samen! Ik zal goed op ma passen.… | 1 aug. '18 |
| Merel van Lonkhuijzen | Veel plezier!! | 1 aug. '18 |
| Marjan | Veel reis plezier en doe voorzichtig !✈️👋🏻👋🏻👋🏻… | 1 aug. '18 |
| Ysabel | Lekker genieten, veel plezier, goede reis 🤗 | 31 jul. '18 |
| Sjoek Akkerman | Maar weer een mooie reis,met mooie verhalen. | 31 jul. '18 |
| T.Velzel | De groeten en een prachtige reis gewenst | 31 jul. '18 |
| T.Velzel | 🤗🤗 | 31 jul. '18 |
| Rineke Sartorius | Mooie reis | 31 jul. '18 |
| Ma Smit | Groeten van mij. | 31 jul. '18 |
| Hennie | Ik plaats een test reactie | 31 jul. '18 |
| Loes Koks | Wat gaan jullie weer een prachtige reis maken. Dat… | 31 jul. '18 |

- Mar velzel: Mooi valencia. Jullie gaan…
- Gerard Bot: Ook in het centrum van dit…
- Mar velzel: Mooie fotos mooi plekkie
- Arnaud: Lekker slaperig stelletje…
- Arnaud: Een mammy , lief hoor.
Alle reacties »