28-09 Whistler

28 september 2022 - Whistler, Canada

Laatste dag dus vanmorgen heel rustig aan gedaan. Rond 09.45 uur gingen we naar Whistler. Bij the North Face heb ik nog een mooie trui gekocht. Later kocht Hennie bij Lululemon ook een trui. Koffie gedronken bij Starbucks en in het centrum heerlijke hamburgers gegeten. Alle dagen Sirloin steak en zalm gaat ook vervelen. Na nog één keer alles bekeken te hebben gingen we terug naar de camping. Morgen moeten we de camper inleveren in Vancouver. Dat is hier nog 140 km vandaan. We moeten er voor 11.00 uur zijn. We mogen wat later komen omdat we daarvoor hebben betaald. Net zo goed als dat we hem binnen en buiten niet hoeven schoon te maken. Het enige is hem af te leveren met de juiste hoeveelheid brandstof. Het is hier nu bijna 15.00 uur en we zijn een beetje bezig met een deel in te pakken. Dit is het laatste verslag en iedereen bedankt voor hun reacties. Altijd leuk om te weten dat een flink aantal mensen onze reis volgen. Groetjes  van ons uit Whistler. De bijgevoegde foto’s geven een impressie van het stadje.