16-05-2016 Singapore - Amsterdam

16 mei 2016 - Singapore, Singapore

De laatste dag. Vanavond vliegen we pas om 23.50 uur. We hebben een late check-out zodat we pas om 18.00 uur van kamer moeten. We hebben vandaag weer ruimschoots gebruik gemaakt van de pasjes van Singapore Airlines. Dat is service bij een stop-over. Eerst gingen we weer een ronde met de hop-on hop-off bus. We hadden nu een andere kleur lijn dus we zagen weer nieuwe dingen. Alhoewel de torenflats hetzelfde blijven. En daar hebben ze er hier een paar van. Na de busreis zijn we lopend naar de vertrekplaats van de boten gegaan. Met onze pasjes konden we hier ook weer opstappen. Het was een klein rondje van een half uur maar je ziet zo'n stad op een heel andere manier. Na de boottocht hebben we een frappucino gedronken bij Starbucks. We besloten naar de Singapore Flyer te lopen. Daar waren onze pasjes ook weer geldig. Onderweg wenkte een man ons en wees naar de Singapore river. Daar was een grote otter familie aan het spelen en vis aan het eten. Geweldig om te zien. Wij hadden ze nog nooit in het wild gezien. Ze zijn groter dan we verwacht hadden. In de Singapore Flyer hadden we weer een prachtig overzicht van de stad. Dit rondje duurde 32 minuten. Hij gaat heel erg langzaam. We hadden trek en zijn naar het restaurant van gisteravond gegaan. Daar hebben we geluncht. Het was weer voortreffelijk. Dat kan je wel aan die Duitsers overlaten. Nu zijn we op de kamer. Even bijkomen en daarna de spullen pakken. Om 20.20 uur worden we opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Het was weer een heerlijke belevenis.