14-05-2016 Tuaran - Singapore

14 mei 2016 - Singapore, Singapore

Vandaag een reisdag. We werden vanmorgen om 09.00 uur opgehaald door onze chauffeur die ons naar het vliegveld van Kota Kinabalu bracht. Rond 10.00 waren we er. Onze vlucht vertrok om 12.10 uur. Het was ruim 2 uur vliegen en rond 14.30 uur waren we geland in Singapore. Het regende en was zwaar bewolkt. Vanwege ons stop-over arrangement moesten we ons melden bij de bali van Singapore Airlines. Daar vandaan werd ons vervoer naar het centrum geregeld. Na 3 kwartier wachten kwam die chauffeur eindelijk maar we moesten ook nog eerst 4 andere mensen oppikken. Uiteindelijk waren we rond 17.00 uur bij ons hotel. We hebben een knappe kamer. Nadat we de boel weer ingericht hadden zijn we een stuk de stad ingelopen. Ze hebben hier de meest luxe merken die je je kan indenken. De prijzen zijn er ook naar. We hebben gegeten bij een restaurant aan het water. Morgen gaan we de stad verkennen met onze vouchers en pasjes. Hopelijk is het dan mooi weer. De temperatuur is hier evengoed 29 graden. Geen foto's deze ronde.

1. Will en Mieke:
    14 mei 2016
    Het blijven enerverende verslagen.
    geniet, geniet van al dat moois.
  2. Marjan Alleman:
    14 mei 2016
    Geen foto's? Dat kan je niet maken, veel plezier in Singapore.
  3. Paul en MIEKE:
    15 mei 2016
    Ik meld ons even af. ,we gaan fietsen naar Rome en zijn dan ongeveer 6 weken onderweg .Om onze mailbox te sparen even niet
    Piet