08-03-2017 Ubud

8 april 2017 - Ubud, Indonesië

Vanmorgen na het ontbijt zijn we de stad ingegaan. Dit is onze laatste volle dag in Ubud. Na wat inkopen te hebben gedaan zijn we naar Nick’s gelopen om te lunchen. We zijn daar al eerder geweest en het eten is erg goed. We hadden daar met Cor en Elze afgesproken. Vanaf half 2 begon het te regenen. En dat ging er weer stevig aan toe gepaard met flinke donderslagen. Na het eten rond 3 uur was het even droog en we besloten terug naar het Resort te gaan. Vanavond zien we elkaar weer. Gelukkig hadden we dit weer gisteren niet. Vandaag valt hier weinig te doen. Alhoewel het in Ubud barst van de mensen. Een volgende post zit er niet in. We worden hier morgen rond 14.00 uur opgepikt en naar Denpasar gebracht.

Iedereen bedankt voor hun leuke reacties. Het is fijn om te weten dat er zoveel mensen met ons “meereizen”.

Groetjes van ons uit Ubud.

1. Arnaud:
    Fraaie rijstvelden ☺
  2. Heleen:
    8 april 2017
    Jeetje, alweer het einde van de reis voor jullie. Maak er nog een paar fijne laatste dagen van! Goede thuisreis gewenst voor later
  3. Merel van Lonkhuijzen:
    8 april 2017
    Mooie foto's wederom! Moet een prachtige reis zijn geweest. Veilige reis morgen!
  4. Rineke:
    8 april 2017
    Groetjes aan Cor en Elze en een goede terugreis. Zal thuis wel wennen zijn na al die weken.
  5. Joke:
    8 april 2017
    Het is toch omgevlogen. Goede terugreis!!!
  6. Johanna:
    9 april 2017
    Jullie een goede vlucht naar huis. Wat was het weer leuk om jullie reis te volgen✈