04-03-2017 Ubud

4 april 2017 - Ubud, Indonesië

Na een geweldig ontbijt zijn we naar Ubud gegaan. Eerst hebben we ons weer lekker een uur lang laten masseren en daarna troffen we Cor en Elze. We hebben het koninklijk paleis  en  het Museum Puri Lukisan bezocht. Het begon op dat moment al flink te bewolken en te waaien. Even later rond half 12 begon het te stortregenen. Al het verkeer loopt dan vast. In een plaatselijk zaakje hebben we gegeten. Ik had nasi goreng met saté, Heerlijk eten voor  4 euro. Toen de regen iets minder werd zijn we ergens anders wat gaan drinken. We zaten daar lekker met uitzicht op straat. Toen het iets minder hard ging regenen zijn we naar de plek gegaan waar de shuttlebus de gasten oppikt. Vanwege de drukte was hij niet op tijd en moesten we 20 minuten langer wachten. We zijn nu weer “thuis”. Het is hier nu vier uur. Om 18.15 uur hebben we met C en E afgesproken om ergens te gaan eten. Nu dus even relaxen en een filmpje kijken. Het is nu trouwens droog maar in de stad staan de straten onder water. Hopelijk is het morgen op de feestdag beter weer.

Groetjes uit Ubud.

1. Rineke:
    4 april 2017
    Heerlijk, Hennie een hele leuke verjaardag!
  2. Sjoek:
    5 april 2017
    Als het regent daar ,dan stort het he maar is zo ook weer warm.