02-03-2017 Sydney – Singapore – Denpasar (Bali) - Ubud

3 april 2017 - Ubud, Indonesië

Een flinke reisdag met een fantastisch slot. Wat een prachtig resort. Heel erg mooie kamer, geweldig uitzicht en erg rustig.

03-03-2017 Ubud.

Vanmorgen waren we toch vroeg wakker. Heerlijk geslapen. Onze eerste indrukken zijn boven verwachting. We hebben een prachtig uitzicht op de rijstvelden en het ontbijt was in één woord top. Nu gaan we eerst een rondje over het terrein lopen om te zien hoe het er allemaal bij daglicht uitziet.  Het is bewolkt maar wel 26 graden.

Net terug en het is hier echt heel erg mooi. Nou stop ik met dat ophemelen want binnen no-time ben je er aan gewend. Dadelijk gaan we met de shuttle bus naar Ubud. Daar zitten we 2 km vandaan dus vandaar ook die heerlijke rust hier.

Terug uit Ubud. De stad doorgelopen in even pinnen. Het is behoorlijk toeristisch. De bevolking is druk in de weer versieringen te maken bij de tempels want 5 april is het een belangrijke feestdag.

In de stad hebben we een full body massage genomen en gepind. Gister heb ik 300.000 gepind maar dat bleek maar 20 euro te zijn. Dus ff wennen en rekenen. Terug op het Resort gingen we naar het zwembad . Even lekker opfrissen en daarna lunchen. Rond 16.00 uur zijn we terug gegaan. We hadden met Cor en Elze afgesproken bij Cinta. Daar hebben we lekker geborreld en gegeten. Het was natuurlijk weer heel gezellig. Morgen gaan we samen op pad. De plannen zijn al gemaakt. Rond 16.30 uur begon het stevig te regenen maar dat werd na een half uurtje minder. Na een gezellige avond zijn we nu weer op de kamer. Wij zijn niet van die nachtbrakers. Nu lekker een borreltje op de kamer en een filmpje kijken. Het was weer een leuke dag.

Groetjes uit Ubud.

1. Will en Mieke:
    Mooi, mooi.....Goede reis verder
    Tjonge wat mooi
  2. Heleen:
    3 april 2017
    Ziet er allemaal prachtig uit! Heel veel plezier nog
  3. T.Velzel:
    3 april 2017
    Het ziet er weer fantastisch uit.