01-03-2017 Sydney

1 april 2017 - Sydney, Australië

Vanmorgen eerst lekker wezen ontbijten en toen zijn we weer op de bus gestapt. We doen vandaag een andere route. We komen o.a langs Bondi Beach. Het was een mooie rit die je een goede indruk geeft van de stranden en plaatsen die vlak bij Sydney liggen. De route duurde ongeveer 2 uur.  Daarna hebben we een retourtje gekocht om met een boot naar Manly te gaan. Manly is ook een hele leuke badplaats in de buurt. Eerst geluncht in een food-court. Hennie had Sushi en ik had Chinees. Na de lunch gingen we naar Manly. We hebben op ons gemak het plaatsje bekeken en zijn daarna weer terug gegaan. Er wordt daar trouwens ook volop gesurft. Persoonlijk vind ik het een stuk relaxter en gezelliger dan Bondi Beach. Terug op de kamer lag er een notitie dat vannacht de klok een uur terug gaat. Wij kunnen dan een uur langer slapen en dat zullen we nodig hebben ook. Morgenochtend hebben we om 05.30 uur een taxi besteld die ons naar het vliegveld brengt. We vliegen n.l om 08.00 uur naar Singapore. Dat is 8 ½ uur vliegen. Van daaruit vliegen we om 16.25 uur naar Denpasar op Bali. Dat duurt ook nog eens 2 uur en 40 minuten. Als alles goed gaat komen we daar om 19.05 uur aan. Dan nog met de taxi naar ons hotel in Ubud. Het zal dus een flinke reisdag worden en ons volgende reisverhaal zal moeten wachten tot overmorgen. Het was vandaag fantastisch weer. Zon en 26 graden. Hopelijk blijven we dit houden. Vanavond gaan we eten bij een Thais restaurant. Is weer eens wat anders. Saté zal ik nog genoeg eten komende 8 dagen.

Superdag.   Groetjes uit Sydney.

1. Merel van Lonkhuijzen:
    1 april 2017
    Prachtig verhaal en foto's! Maak een mooie voortzetting in Bali!
  2. Astrid:
    1 april 2017
    Te gekke reis en verhalen en dito foto's!