06-03-2017 Ubud

6 april 2017 - Ubud, Indonesië

Na de vermoeienissen van gisteren hebben we het vandaag heel rustig aangedaan. Vanmorgen hebben we ons weer laten masseren. Dat vinden wij beiden heel lekker. Na de massage heb ik een paar nieuwe slippers gekocht. Dat is inmiddels al het derde paar. Die andere twee deden zeer tussen mijn tenen. Ze waren niet duur en er loopt hier vast een Balinees met maat 44 rond. Die ik nu heb zijn perfect. Na een rondje over de markt hebben we Cor en Elze ontmoet. Samen zijn we door de stad gelopen en we hadden een lekkere lunch bij Cinta. Ons plan was om naar een mooi uitkijkpunt te gaan maar op een gegeven ogenblik begon het keihard te onweren. Niet veel later stortte de regen uit de lucht. In een gezellig tentje hebben we nog wat gedronken en we zagen van ons plan af. We besloten terug te gaan naar onze onderkomens en vanavond gaan we samen weer op pad. Ik heb nogal wat problemen met de laptop. Af en toen kan hij geen toegang krijgen tot het internet. Het probleem is hopelijk nu tijdelijk verholpen met behulp van een IT man hier op het resort. Vandaag geen foto’s genomen anders wordt het steeds meer van het zelfde. Morgen gaan we op stap met een chauffeur en dan krijgen we veel nieuwe dingen te zien.

Langs deze weg wil Hennie ook nog eens iedereen die aan haar verjaardag heeft gedacht bedanken. Ze heeft een geweldige dag gehad.

Groetjes uit Ubud.