05-03-2017 Ubud

6 april 2017 - Ubud, Indonesië

Na de nodige perikelen op het internet gebied draait de boel. Zeer  matig maar we kunnen weer. Dus hier het verhaal van gister. Hoe mijn verhaal van vandaag gaat moeten we maar afwachten.

Hennie is jarig. Tijdens het ontbijt kwam een groot deel van het personeel Hennie zingend feliciteren. Zij hadden een klein taartje voor haar met het opschrift: Congatulation mrs. Hendrika. Dat was heel aardig. Omdat we net ontbeten hadden hebben ze het taartje voor ons in de koelkast gezet zodat we het vanmiddag konden opeten. Om 10.00 uur gingen we naar Ubud . Daar troffen we Cor en Elze en zijn we op pad gegaan. Het is vandaag een grote feestdag maar bij geen enkele tempel mochten we naar binnen. Ook niet met gepaste kledij. Ik had een sarong, muts en riem van de receptie gekregen maar dat mocht niet baten. We hebben vandaag flink gewandeld. Eerst een groot stuk door de stad waarbij we langs het Monkey Forrest kwamen. We zijn er niet naar binnen gegaan omdat het heel erg druk was en we zijn daar een aantal jaren geleden al eens geweest. Leuk maar hoeft geen tweede keer. Via een andere route zijn we teruggelopen. Hier was het een stuk rustiger en we liepen tussen de rijstvelden. Onderweg zijn we gestopt om te lunchen. Na de lunch besloten we een andere route door de rijstvelden te lopen. Dat was een prachtige wandeling die wat langer uitviel dan verwacht. Ergens zijn we verkeerd gelopen en het duurde ruim 3 uur. Toen we bij ons Resort kwamen waren we wel toe aan een biertje met een stuk taart. Hierna zijn Cor en Elze met een taxi naar hun verblijf gegaan. We hebben hier vanavond weer afgesproken voor het diner. Ik kom net uit de douche en Hennie is net  wezen zwemmen. Nu even uitrusten.

We hebben weer genoten.

Groetjes uit Ubud.

1. Will en Mieke:
    6 april 2017
    Van harte gefeliciteerd !!!
    Wij hadden er wel aan gedacht.
  2. Arnaud:
    6 april 2017
    Hartelijk gefeliciteerd Hennie ☺ Mooie ervaringen, jammer van de tempel.