Wormer - van der Valk Schiphol

31 juli 2018 - Haarlemmermeer, Nederland

Vanmiddag zijn we bij mijn moeder langs geweest om gedag te zeggen voor onze vakantie. Daarna zijn we naar Van der Valk Schiphol gegaan waar we weer ons fly, drive, park arrangement hebben. De kamer is zoals altijd perfect en voor ons is de vakantie begonnen. Vanavond eten we lekker in het restaurant en morgenochtend hebben we hier een uitgebreid ontbijt. Rond 07.20 uur worden we met de shuttlebus naar Schiphol gebracht. Deze keer blijven we 7 weken weg. We vliegen eerst naar Singapore. Daar hebben we een stop over en verblijven we in een eerste klas hotel. (Arrangement van Singapore Airlines, we krijgen een pasje waarmee we heel veel attracties gratis kunnen bezoeken. Waaronder de hop-on hop-off bus en dat is erg makkelijk) Dit hebben we al vaker gedaan en dat bevalt uitstekend. Het is 12 uur en 40 min vliegen. We komen 's morgens aan en de volgende dag vertrekken we pas laat in de avond dus we hebben daar even de tijd. Vervolgens vliegen we naar Cairns, Australië. Daar komen we in de morgen aan. Het is verplicht om dan een overnachting in een hotel te doen voordat de camper opgehaald kan worden. Dus dat gaat ook gebeuren. De volgende dag gaat dan de reis echt beginnen. Groetje vanuit van der Valk Schiphol.

1. Loes:
    31 juli 2018
    Wat gaan jullie weer een prachtige reis maken. Dat wordt weer genieten. Hele goede vlucht.
  2. Hennie:
    31 juli 2018
    Ik plaats een test reactie
  3. Ma Smit:
    Groeten van mij.
  4. Rineke:
    Mooie reis
  5. T.Velzel:
    🤗🤗
  6. T.Velzel:
    31 juli 2018
    De groeten en een prachtige reis gewenst
  7. Sjoek:
    31 juli 2018
    Maar weer een mooie reis,met mooie verhalen.
  8. Ysabel:
    31 juli 2018
    Lekker genieten, veel plezier, goede reis 🤗
  9. Marjan:
    1 augustus 2018
    Veel reis plezier en doe voorzichtig !✈️👋🏻👋🏻👋🏻 Groetjes Frans en Marjan.
  10. Merel van Lonkhuijzen:
    Veel plezier!!
  11. Ma Smit:
    Mooie reis jullie samen!
    Ik zal goed op ma passen.
    Liefs, Joke😘
  12. Jolanda:
    1 augustus 2018
    Goede reis Jacco en Hennie en heel veel plezier ! Dat wordt genieten daar ;-)
  13. Arnaud:
    1 augustus 2018
    Goede Reis; veel plezier !
  14. Ans Rietstra:
    1 augustus 2018
    Alweer een heerlijke reis, heel veel plezier!