Maandag 15 november Valencia

15 november 2021 - Valencia, Spanje

Vanmorgen om 09.45 uur gingen we op pad. Op het fietspad was het vandaag een stuk rustiger dan gisteren. Er stonden nu alleen een aantal mannen vanaf een pier te vissen. De rit naar de oude stad voerde ons weer langs  het Institut Valencià d'Art Modern en door de Jardi El Turia. Onderweg stopten we voor een kop koffie met een lekker broodje. Het was zoals gewoonlijk heerlijk weer. In de oude stad probeerden we een bepaald plein te vinden maar daarmee gingen we helemaal de mist in. We konden het niet vinden en Hennie werd helemaal gek van de aanwijzingen op Maps Me. Het was ook niet te doen met al die kleine straatjes. Als we dan iets hadden gevonden bleek het dat we daar al twee keer langs gefietst waren dus dat schoot niet op. We verloren hierdoor het oog voor al het moois dat er te zien is dus we besloten gewoon van plein naar plein te fietsen. Dat werkte en we kregen een mooi beeld van wat er allemaal te zien was. In de oude stad zelf was het wel weer erg druk. Het lijkt wel of die Spanjaarden allemaal vrij zijn en dan naar de plekken gaan die wij graag willen bezichtigen. Rond 13.30 uur gingen we eten bij een Italiaan. Dat was weer eens iets anders. Het eten was voortreffelijk. Hierna zijn we naar een supermarkt gegaan om inkopen te doen. We zijn door de cola heen en dat kan natuurlijk niet. Rond 16.00 uur waren we weer op de camping. Hennie zit nu lekker in de zon en na dit verslag ga ik er ook zitten. Weer een top dag in Spanje, Valencia.

Groetjes van ons.

1. Wil Davidson:
    15 november 2021
    Wat een heerlijke temperatuur,en weer prachtige foto’s.
  2. Will en Mieke:
    16 november 2021
    Prachtig. Fijne voortzetting van jullie reis
    gr. Mieke en Will