Singapore - Cairns

4 augustus 2018 - Cairns City, Australië

Na het eten gisteren mochten we op onze transfer wachten in de Premium Lounge. Dat was al lekker meegenomen maar ook bleek dat we weer volledig gebruik mochten maken van de faciliteiten. Dwz gratis eten, drank en internet. Geweldig!!! Om 21.15 uur werden we opgepikt en naar het vliegveld gebracht. Daarna even koffie drinken en een tijdje later het vliegtuig in. We zouden om 01.10 uur vertrekken maar dat werd 01,40 uur. De vlucht was niet echt heel prettig, we hadden weinig beenruimte en we konden niet slapen. Vanaf het vliegveld in Cairns zijn we met een taxi naar ons hotel gegaan waar we rond 10.00 uur waren. Na het inchecken hebben we eerst een paar uurtjes geslapen. Om 14.00 uur zijn we lopend naar het centrum gegaan. Bij Woolworth hebben we wat kleine inkopen gedaan. (wijn en wodka) Morgen als we de camper hebben opgehaald gaan we voor de hele mikmak. Na de inkopen hebben we op onze stoeltjes voor onze kamer gezeten en genoten van het weer. Het is hier heerlijk. Ongeveer 25 graden en totaal niet benauwd zoals in Singapore, Vanavond gaan we hier lekker eten. Ze hebben een gerenomeerd Balinees restaurant en dat gaan we proberen. Morgenochtend ontbijten we hier ook en daarna gaan we met een Uber (taxi-keten) onze camper ophalen. Daarna halen we onze spullen hier weer op en gaan we op pad. Het is hier heel prettig en ik denk veel beter dan in Nederland.  Er staat een windje vanuit zee. Groetjes uit Cairns.

1. Elze:
    4 augustus 2018
    Hoi Jacco en Hennie,
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en in Singapore hebben genot
    Op naar het Australische avontuur! We wensen jullie een mooie reis toe en geniet er van. groetjes Cor en Elze
  2. Ma Smit:
    5 augustus 2018
    Zondagmorgen b b bvll9. R
    Alle zorgen weer voorbij telefoon doet het weer.
    Lees nu alle berichten van jullie weer en geniet er van!
    Hier gaat alles goed heb veel steun van Joke gehad.
    Veel liefs van mij!