30-03-2017 Launceston – Hobart – Sydney

30 maart 2017 - Sydney, Australië

Een beetje laat  vandaag maar dat heeft een reden. Het is hier nu bijna half elf. Vanmorgen zijn we regelrecht naar Hobart gereden. Omdat het behoorlijk goed weer was zijn we nogmaals Mount Wellington opgereden. Het uitzicht was beduidend beter dan de eerste keer. In de stad hebben we gelopen langs de haven en zijn we in het centrum wezen lunchen. Om 14.30 uur moesten we de auto inleveren. Dus nog even op de luchthaven wachten. Onze vlucht zou om 16.20 uur vertrekken. We vertrokken om 17.15 uur. Het was een vlucht van 1 uur en 40 minuten. Niet dus. Om 19.35 uur waren we pas geland. Het vliegtuig werd in de lucht gehouden vanwege het slechte weer op de luchthaven. Toen nog even op de koffers wachten en dan een taxi zoeken. Ook niet dus. Buiten bij de taxistandplaats stonden ongeveer nog 400 mensen op een taxi te wachten. Wij dus maar aansluiten in de rij. Om 21.00 uur hadden we een taxi en om 21.30 uur waren we pas bij het hotel. We hebben snel even wat  te eten gehaald bij een klein supermarktje en zijn we nu pas op de kamer. Het was een behoorlijke reisdag.

Groetjes uit Sydney.

1. Will en Mieke: