28-02-2017 Singapore

28 februari 2017 - Singapore, Singapore

Allereerst iedereen bedankt voor hun leuke reacties. Het is altijd leuk om te weten dat er mensen zijn die je tijdens je reis volgen.

Vanmorgen hebben we ontbeten bij de Subway omdat 50 $ voor 2 ontbijtjes ons net iets te gortig was.  We zitten te ver van de routes van de hop-on/hop-off bus en zijn we met een taxi naar Little India gegaan. We hebben daar o.a een hindoe tempel bezocht. Dat was een hele belevenis. Vanuit Little India konden we wel met de bus verder. We zijn naar China Town gegaan en hebben daar de vismarkt bekeken. Ook hier hebben we een tempel bezocht, een boeddhistische. Toen wij er waren werd er net een dienst gehouden. Hierna zijn we naar de Singapore Flyer gegaan. We hadden die al eens eerder bezocht maar het blijft een spektakel. Normaal kost dat 66 $ maar door ons stop-over arrangement was het gratis. Zo zijn er vele voordelen van zo'n stop-over. Na de Flyer zijn we lekker gaan lunchen. Toen weer met de bus naar Orchard Road. De "place to be" als je dure merken wilt kopen. Het barst daar van de mega warenhuizen. Rond 16.30 uur hadden we het wel bekeken en namen een taxi naar ons hotel. Geen minuut te laat want op dat moment begon het stevig te regenen.Het is trouwens nu al lang weer droog en 28 graden. Nu even wat drinken op de kamer en straks weer uit eten. Morgenochtend worden we rond 07.00 uur opgepikt en naar het vliegveld gebracht voor onze vlucht naar Perth. Dan hebben we dus "end of part one"

1. Marjan:
    28 februari 2017
    Ziet er weer, prachtig uit allemaal! Morgen een prettige vlucht.
  2. Arnaud:
    Klinkt leuk en lekker ☺
  3. T.Velzel:
    28 februari 2017
    Het is weer prachtig allemaal.
  4. Henderina Gorter:
    28 februari 2017
    Ziet er mooi uit, ik hou hier wel van.Prettige vakantie verder, geniet er naar van