01-03-2017 Singapore-Perth

1 maart 2017 - Perth, Australië

Een reisdag. Vanmorgen werden we om 07.00 uur opgepikt bij ons hotel. Op het vliegveld gingen we naar onze "gate" C20. Dat was een behoorlijk eind weg. Toen we daar in de rij stonden kregen we te horen dat er een verandering was en dat we nu vertrokken vanaf "gate" A16. Dat duurde ongeveer 30 minuten lopen voordat we daar waren. Verder ging alles volgens plan en om 09.45 uur gingen we vliegen. Rond kwart voor 3 waren we in Perth. Het was hier op dat moment 39 graden. Met een taxi gingen we naar ons hotel. Na het inchecken zijn we eerst maar even in het zwembad gedoken om wat af te koelen. Later zijn we wat gaan drinken in een bar naast het hotel. Wat een belevenis. Het was een tent waar de plaatselijke bevolking ook komt om te gokken op hondenrennen, paardenrennen enz. Grote televisie schermen deden er verslag van. Ook kon je er eten bestellen dat dan weer opgehaald werd bij de plaatselijke chinees. Hennie had Pad Thai en ik had saté met bami. Heel smakelijk. Na een paar borrels en wijntjes zijn we terug op de kamer. Het is inmiddels nog steeds 34 graden. Morgen gaan we de camper ophalen en begint ons nieuwe avontuur.

1. Ma Smit:
    1 maart 2017
    Heb jullie verhalen gelezen.
    Geniet er van!
    Liefs ma Smit
  2. Will en Mieke:
    Leuk !
    Je maakt wat mee.
    Toen ik en jaar of 7-8 oud was ging ik wel eens kijken naar het windhondenrennen.
  3. Sjoek:
    1 maart 2017
    Nog ook een gokje gewaagt?
  4. Marjan:
    1 maart 2017
    Succes morgen met de camper!