27-02-2017 Singapore

27 februari 2017 - Singapore, Singapore

Na een vlucht van ruim 12 uur en een tijdsverschil van 7 uur zijn we rond 06.00 uur geland. De transfer van het vliegveld naar ons hotel verliep perfect. Rond half 8 waren we in het hotel en om 8.00 uur hadden we onze kamer. Eerst maar even douchen en slapen want dat was in het vliegtuig niet echt gelukt. Ondanks het feit dat we geweldige plaatsen hadden met extra beenruimte. (premium class) Rond 13.30 uur werden wakker en zijn we de omgeving gaan verkennen. In de buurt was een Birmese Tempel en ook de Sun Yat Sen Nanyang Memorial Hall maar die was helaas op maandag gesloten. Het weer is lekker en het is 31 graden. Hierna hebben we even wat inkopen gedaan voor op de kamer en daarna zijn we een biertje gaan drinken. In een plaatselijke food-court waar alleen locals kwamen hebben we gegeten. Ik had kip teryaki met een omelet gevuld met nasi en Hennie had een goed gevulde Japanse soep met kip en ei. Rond 19.00 uur waren we op de kamer. We maken het niet te laat want morgen hebben we een volle dag. We zijn weer van start en we vinden het geweldig.

1. Will en Mieke:
    Fantastisch !!
    GENIETGENIETGENIETGENIETGENIETGENIET
    Overigens, we waren gisteren bij Mijnheer Chiu en we vertelden tegen Maikel dat jullie op weg zijn naar Austratlie.
    Hij gaat deze week ook voor 4 weken naar Australie ( Montreal/Tasmanie etc) VEEL PLEZIER
  2. Elze:
    27 februari 2017
    Hi Jacco en Hennie, fijn om te lezen dat jullie veilig zijn geland. Hoop dat jullie een goede nachtrust hebben gehad en vandaag optimaal kunnen genieten van Singapore! Blijf de verhalen en foto's volgen en uiteindelijk zien we elkaar in Ubud. Veel plezier en geniet.
    Lieve groetjes Cor en Elze
  3. Marga Moester:
    27 februari 2017
    Hoi Jacco en Hennie. Leuk om jullie weer te volgen. Hele fijne vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie. Lekker lang op vakantie. Liefs, Marga
  4. Joke:
    27 februari 2017
    Ik ben net terug van mijn reis;-)
    Goed te lezen dat het jullie goed gaat.
    Groetjes uit Assendelft.
  5. Heleen:
    27 februari 2017
    Altijd weer fijn om veilig geland te zijn. Geniet! Heel veel plezier
  6. Greetje Wierenga:
    27 februari 2017
    Ha Jacco en Hennie, het is begonnen! Heerlijk! Ik ben net terug uit Suriname. Ook iets voor jullie! Nu eerst genieten van deze fantastische reis. Ik blijf jullie volgen. Groetjes uit Wijk aan Zee
  7. Shirley:
    Veel plezier!