17-03-2017 Whyalla - Tailem Bend

18 maart 2017 - Tailem Bend, Australië

Vandaag was weer een reisdag. We hebben ruim 500 km gereden in het algemeen over  binnenwegen. Daar hadden we zelf voor gekozen. Onderweg zijn we naar een uitkijkpunt gereden. We moesten natuurlijk weer 7 km over onverharde weg en dat was deze keer niet zo’n goed plan omdat we toch een flink stuk moesten rijden vandaag. Het resultaat was aardig maar als ik het geweten had dan was ik doorgereden. Het was een afwisselende rit. We reden door de heuvels, langs de wijngaarden en door leuke dorpjes.   In Clare zijn we gestopt om te lunchen in een hotel. Hierna zijn we naar onze bestemming gereden. Het laatste stuk zijn we over de snelweg gegaan omdat het toen al 16.15 uur was. De camping ligt ver van de stad en we hebben geen wifi. Onze plek is fantastisch. We staan aan de rivier de Murray en we pakken de avondzon lekker mee. De faciliteiten zijn sober maar schoon. Morgen zakken we langs de “limestone coast” richting Robe. Een redelijk korte rit. Gepost onderweg in Kingston vanuit het hotel waar wij momenteel lunchen.