12-03-2017 Nundroo - Streaky Bay

12 maart 2017 - Streaky Bay, Australië

Vandaag toch wel weer een flink stuk gereden zonder echt spectaculaire uitzichten. Pas bij Ceduna begon het wat leuker te worden. Daar werden we eerst gecontroleerd of we geen fruit bij ons hadden. Een controleur kwam helemaal de camper in om in de ijskast te kijken. Alles was in orde en we mochten verder. In Ceduna zijn we naar het informatie centrum gegaan en gevraagd wat er zoal te doen was in de omgeving. Dat was niet al te veel. We zijn naar een uitkijkpunt gereden en hebben daar even gekeken en koffie gedronken in de camper. Meer naar het zuiden werd het leuker wat de omgeving betreft. Ons doel vandaag was Streaky Bay en daar zitten we nu op een mooie camping aan de oceaan. Vanmiddag zijn we naar de Jetty Bar geweest om te lunchen. Het was er aardig druk. Waarschijnlijk omdat het zondag is. Natuurlijk kan ook hier op de races gegokt worden. Het eten was uitstekend. Na het eten zijn we de pier op gelopen. Er zwemmen veel pelikanen. Zij blijven dicht in de buurt van de vissers en af en toe krijgen zij iets. Morgen trekken we verder.