West Yellowstone, 18-09-2016

18 september 2016 - West Yellowstone, Montana, Verenigde Staten

Dag 2 In Yellowstone. Vanmorgen zijn we het park ingereden en hebben een andere route genomen. Zoals gewoonlijk was het weer prachtig. De wildscore was in het begin uitermate slecht maar dat werd later op de dag ruimschoots goed gemaakt. We zijn eerst naar het Norris Geyser Basin gegaan. Dat was spectaculair. Weer allerlei geisers en hele mooie kleuren in de aarde. Ons doel vandaag was het plaatsje Mammoth om daar de Mammoth Hot Springs te bekijken. Onderweg hadden we weer mooie vergezichten en soms moesten we we wachten voor een overstekende bizon wat dan weer file's veroorzaakte. De Hot Springs waren wel mooi maar persoonlijk vod ik de eerste mooier. Op de terugweg zagen we 2 Big Horn sheep in de prairie liggen. Dat was al lekker maar een stuk verder zagen we een moeder beer met 2 jongen in het bos. Dat was dus geweldig. Toch een goede score vandaag. Ik sta nu op het parkeerterrein van  de Mc Donalds vanwege hun goede Wifi. Het internet op de camping helemaal niets is. Ik heb er 5 uur over gedaan om de foto's van gister te uploaden.  Hierna lekker uit eten in West Yellowstone en dan naar de camping.