Montrose Colorado 27-09-2016

27 september 2016 - Montrose, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar het Black Canyon of the Gunnison National Park gegaan. Dit is een minder bekend park dus het was er redelijk rustig. We hadden schitterend weer. Bij het visitor's centre verkregen we extra informatie en we hebben daar ook een video bekeken hoe het allemaal ontstaan is. Heel leerzaam.Vervolgens zijn we op pad gegaan en zijn we begonnen bij Gunnison Point. De Gunnison is de rivier die door de canyon stroomt. Daarna zijn we naar: Pulpit Rock Overlook, Cross Fissures Vieuw, Sunset Vieuw en de Painted Wall gegaan. Het ene uitzicht was nog adembenemender dan het andere. De wanden gaan steil omhoog. Painted Wall is 2300 ft. diep. Als je daar het Empire State Builing in plaatst komt het nog niet tot de helft van deze canyon. Na dit National Park zijn we in Montrose naar de Walmart gegaan en hebben nog wat inkopen gedaan. Nu zijn we op de camping.Straks gaan we uit eten bij Ted Nelson's Steak House. Daar hebben we gister ook gegeten en het was fantastisch. Ik had een prime-rib en Hennie beef teryaki met gewokte groenten. Super goed.

1. Will en Mieke:
    28 september 2016
    Hoi goede vrienden.
    Vandaag pakken we jullie reisblog weer op. Het gaat voorspoedig lezen wij. Ga zo door!
    (Wij zijn na 6600 km bussen weer terug. Het was geweldig.)
    xx Mieke en Will
  2. T.Velzel:
    28 september 2016
    Deze foto's zijn wel heel indrukwekkend.