Moab 24-09-2016

24 september 2016 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag hebben we 2 parken bezocht. Het Canyonlands National Park en het Dead Horse Point State Park. Beide parken zijn fantastisch en we hadden teveel tijd nodig om het park van gister nog verder te bezoeken. Het CNP is een prachtig park dat, zoals de naam al aangeeft, vol met canyons zit. Je hebt er spectaculaire uitzichten. In de camper hebben we geluncht en verlvolgens hebben we het DHP State Park bezocht. Dit park is veel kleiner en is niet zo uitgebreid als het eerdere park. Er is echter wel één geweldig uitkijkpunt op een canyon waar de Colorado rivier door stroomt. Heel erg mooi. Terug in Moab hebben we de camper bij de Mc Donald geparkeerd. We zijn lopend boodschappen gaan doen en hebben weer het nodige ingeslagen. Nu zitten we in Mc D. te internetten. De wifi op de camping is abominabel. Het is onmogelijk om verbinding te krijgen. Nadat we zo dadelijk alles weer op internet gebied geregeld hebben gaan we uit eten in de stad.