Moab 25-09-2016

25 september 2016 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen toch maar niet verder getrokken. We vinden het hier zo mooi dat we besloten hebben nog een dag te blijven. Wel zijn we van camping veranderd. We zitten dichter bij de stad en de wifi is uitstekend. Hadden we dat maar eerder geweten. In ieder geval profiteren we er vandaag van. Het was de hele dag prachtig weer. Nu op dit moment (18.00 uur) is het nog 27 graden. We zijn eerst weer naar het Arches National Park gegaan om daar de rest te bekijken van wat we de eerste dag gemist hadden. Met de ochtendzon hebben we prachtige foto's gemaakt. Daarna zijn we een stuk langs de Colorado rivier gereden via een hele mooie weg. Rond 15.00 uur waren we op de camping. Hierna zijn we Moab ingegaan. Een leuk plaatsje dat heel erg in trek is bij touristen. In een lokale kroeg hebben we wat gedronken. Later zijn we wat gaan eten in dezelfde grill als gister. Het eten is daar geweldig. Het was daar zo druk dat de mensen in een rij stonden te wachten tot er een tafeltje vrij kwam. Echt Amerikaans. Er is hier zoveel te doen dat we ons makkelijk nog een dag hadden kunnen vermaken maar we moeten langzaam aan de terugreis gaan denken. Morgen gaan we naar Montrose (Colorado).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjan Alleman:
    26 september 2016
    Jammer hè, dat het zo snel gaat de vakantie!