West Yellowstone - Jackson, Wyoming 19-09-2016

19 september 2016 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we in zuidelijke richting het Yellowstone park uitgereden. Na Yellowstone kregen we het Grand Teton National Park. Dit was weer heel anders. Een prachtige omgeving waar je duidelijk kan merken dat het momenteel Indian Summer is. We reden door een vallei omgeven door enorme rotsmassieven. De Grand Teton Mountains vormen een van de jongste bergketens van Noord-Amerika. Er zijn 12 pieken die hoger zijn dan 3650 meter; de hoogste is Grand Teton met een top van 4.198 meter. Rond half 2 waren we in Jackson. We moesten eerst nog een camping zoeken en die zijn er niet veel hier. Dichtbij de stad is er maar één en die had gelukkig een plaats voor ons. We hebben de camper op onze plek gezet en zijn toen naar het stadje gaan lopen. Daar hebben we een late lunch genomen en Jackson verkend. Het is hier erg druk en het lijkt wel of half Amerika met vakantie is. Dat merkten we vanmorgen ook al in de natuurparken. Terug bij de camper de boel aangesloten en een wijntje in de zon. Het is hier heerlijk weer. Morgen trekken we zuidelijker.

1. Marjan:
    20 september 2016
    Ziet er weer prachtig en indrukwekkend uit prachtig die natuur.
  2. Marjan:
    20 september 2016
    Zit een mooie hoed voor je bij?
  3. Johanna:
    20 september 2016
    Prachtig de foto's en de herfstkleuren!!!