Sheridan - Cody 16-09-2016

16 september 2016 - Cody, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag mijn verjaardag. We zijn vanmorgen eerst lekker wezen ontbijten bij een "family diner". Dat was uit de kunst. Vervolgens zijn we door de Black Forrest Hills gereden. Dat was een prachtige rit waarbij we tot een hoogte van 2700 meter stegen. Wat een mooie natuur. Onderweg zagen we een eland maar ik was te laat om hem te fotograferen. In Cody (vernoemd naar Buffalo Bill) hebben we een camping gevonden op loopafstand van het stadje. Het is weer echt zo'n Western stad met alle benodigdheden voor cowboys. In de Silver Saddle saloon hebben we eerst een biertje gedronken en daarna zijn we een rondje gaan lopen. We hebben nog even binnen gekeken bij een "guns and ammo shop". Niet te geloven wat daar gewoon te koop is. Rond half 5 gingen we eten bij Irma restaurant en grill. We hadden niet geluncht omdat we nog vol zaten van het ontbijt van vanmorgen. Ik had een Sirloin steak en Hennie had een wilde zalm salade. Het eten was voortreffelijk. Daarna zijn we terug gelopen naar de camper. Ik zit nu in de zon dit verslag te schrijven. We hadden vandaag weer heel mooi weer. Een heerlijke verjaardag. Iedereen bedankt voor hun leuke reacties en felicitaties. Morgen op weg naar Yellowstone. Via het internet hebben we al een plek op een KOA camping voor 2 nachten besproken dus we kunnen rustig aan doen. We beginnen namelijk al met een heel groot deel van het park.