Devils Tower - Sheridan 15-09-2016

15 september 2016 - Sheridan, Wyoming, Verenigde Staten

Onze reis ging vandaag naar Sheridan. We reden weer door een prachtige omgeving met veel natuur en wild. Bij de Spotted Horse zijn we even gestopt om koffie te drinken. Rond half twee waren we op de camping. We hebben een plek geboekt en zijn daarna Sheridan ingegaan. Dat is een hele leuke plaats met zeer veel cowboy invloeden. We zijn bij Don King Saddlery naar binnen gegaan. Daar worden nog originele zadels voor de cowboys gemaakt. (Een zadel kost daar rond de   $ 2500) Heel leuk om binnen te zijn. Ze verkopen er alles op het gebied van Western benodigdheden zoals: laarzen, zadels, sporen, hoeden, lasso's enz. Achterin de zaak was een Western museum. Don King scheen een legende geweest te zijn op het gebied van zadels maken. In het museum waren 600 verschillende zadels die ooit gebruikt werden bv bij rodeo's. Dit museum was prachtig. Het was heerlijk weer dus we hebben nog een rondje door het stadje gelopen. Daarna terug naar de camping.