Fort Collins - Lusk (Wyoming)

11 september 2016 - Lusk, Wyoming, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we wakker met de zon. Het was vannacht heel erg koud, raar eigenlijk omdat het overdag 33 graden is.Onderweg hebben we een extra deken gekocht en een verlengsnoer gekocht in verband met het feit dat onze stopcontacten het niet doen. Op deze manier lukt het wel. . Nu op dit moment is het nog 28 graden. (18,30 uur) We hadden een prachtige rit van Colorado naar Wyoming. Onderweg was bijzonder mooi. Hele uitgestrekte prairies met op de achtergrond hoge bergen. Het barst hier van de herten die op de prairie lopen te grazen. Het is hier vreselijk uitgestrekt en je komt soms 90 km geen dorp tegen. We hebben geen snelweg gereden dus lekker op de binnenwegen. Uiteindelijk zijn we in Lusk beland. Dat is een aardig plaatsje met 1400 inwoners. Nadat we de boel weer op orde hadden zijn we het stadje ingelopen. We kwamen bij een bar waar ze Heineken bier hadden en je binnen mocht roken. Het meisje van de bediening was heel vriendelijk en wilde van alles weten over Nederland. Wij waren haar eerste Nederlandse touristen. In de camper bleek dat ik door een stommiteit mijn foto's van vandaag per ongeluk heb gewist. Hennie had er gelukkig nog wel twee. Het waren er gelukkig niet veel maar toch jammer. Zal niet meer gebeuren. Net een lekkere douche genomen en nu eten. Laat het vannacht maar gaan vriezen, we zijn er klaar voor.