Denver - Fort Collins 10-09-2016

10 september 2016 - Fort Collins, Colorado, Verenigde Staten

Na een prima overnachting in het Crown Plaza hotel hebben we eerst lekker ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar de camper verhuur gelopen. Dat was niet ver weg (ongeveer 10 minuten) Onze bagage bleef in het hotel. Rond half negen werden we al geholpen en na alle instructies gingen we een uurtje later op pad. Nadat we onze bagage hadden opgehaald zijn we richting Boulder gereden. Dit is een heel leuk plaatsje waar nog duidelijk de invloeden van vroeger zijn te zien. Even koffie gedronken en toen verder. Onderweg hebben we bij de Safe Way onze inkopen gedaan. Dat was behoorlijk wat dus dat duurde wel even. Later zijn we nog bij Wall Mart gestopt om 2 extra lakens en dekens te kopen. We hadden maar 2 setjes en we slapen apart. Dus dat probleem was ook weer opgelost. Het was de hele dag prachtig weer en nu nog. (18.30) We zitten buiten met een wijntje. Alleen hebben we één probleem: onze stopcontacten in de camper werken niet. De rest wel maar dat niet. De camping beheerder (Josh) heeft ons geweldig geholpen en kreeg het ook niet voor elkaar. Hij heeft voor ons naar de verhuur gebeld maar ze hebben nu weekend. Dus we moeten ons redden tot na het weekend. Josh heeft ons een verlengsnoer gegeven. Daarmee lukt het wel om een groot aantal apparaten op te laden dus voorlopig zijn we uit de brand. Al met al genieten we volop van de natuur.

1. Will en Mieke:
    11 september 2016
    Een hele fijne reis en gezond terug
    tot over 15 dagen
  2. Ma Smit:
    11 september 2016
    Vanmorgen jullie bericht gelezen vind dat fijn liefs ma