Nyaung Shwe

3 oktober 2013 - Nyaungshwe, Myanmar

Vanmorgen hoorden we gezang in de buurt. Ik ging op pad en zag dat een grote groep jonge nonnen zingen. Zij haalden eten op voor het klooster en bewoners gaven hen rijst. Daarna zijn we gaan fietsen naar de andere kant van het meer, naar Inthein. Dat was 3 uur en een kwartier fietsen. Onderweg hadden we een bui van 10 minuten. We kwamen mensen tegen die terug kwamen de “five day market”die nu aan deze kant van het meer werd gehouden. In Inthein hebben we een heerlijke lunch gehad. Daarna gingen we met de boot over het Inle Lake terug naar Nyaung Shwe. Onze fietsen gingen aan boord mee. Dat was ook ruim een uur varen. Bij ons hotel hebben we eerst even een lekkere douche genomen want we zaten aardig onder de prut . Dat kwam door de regenbui. Na het douchen zijn we het dorp ingegaan en hebben we een traditionele Intha massage genomen. Dat was heel erg lekker en ontspannend. Terug bij ons hotel nog even een wijntje en een mojito. Vanavond eten we hier en we maken het niet te laat omdat we morgen weer gaan vliegen. Eerst van Heho naar Yangon en van daaruit naar Sittwe.

1. Elze:
    3 oktober 2013
    Nou mensen geniet nog eventjes en we wensen jullie een goede vlucht naar huis toe.
  2. Paul en MIEKE:
    3 oktober 2013
    Toch nog even fietsen ,heel leuk jullie verslagen
  3. Will en Mieke:
    3 oktober 2013
    Het lijkt wel of de letters van de dorpjes door elkaar zijn gehusseld.
    Eet je toch voldoende, Jacco?
    Fijne reis nog !!