Kalaw

29 september 2013 - Kalaw, Myanmar

Vanmorgen om 8 uur samen een rondje door Kalaw gemaakt. Weer over de markt gelopen en even naar het klooster geweest. Op de markt zagen we een paar Pao vrouwen. In het klooster kregen kinderen les van een monnik. De kleintjes hadden zangles. Een aantal jonge monnikken moesten studeren maar maakten er een potje van. Om 9 uur werden we opgehaald en gingen we naar het “Green Hill Elephant camp” Een prachtig niet commercieel complex. Het is een opvang kamp voor olifanten die gebruikt zijn om zwaar werk te verrichten. Eerts hebben we ze met bananen gevoerd en vervolgens hebben we ze gewassen in de rivier. We waren de enigen. Onze gids werkt naast het gidsen ook in dit kamp. Er zijn 7 olifanten en het complex beslaat een gebied van totaal 10km in omtrek. Na het wassen ben ik op de rug van een olifant terug naar het kamp gereden. (Samen met een bijrijder natuurlijk) Op het kamp een heerlijke lunch gehad. Daarna terug naar het hotel, In de middag nog een rondje door het stadje gedaan. Ook deze dag was weer helemaal goed. Zoals het er nu uitziet hebben jullie nog een paar foto's tegoed. De laptop heeft geen ontvangst meer op dit moment Dit komt vanaf mijn telefoon.

1. Paul en MIEKE:
    29 september 2013
    Hoog hè op zo,'n olifant, hij schommelt zo lekker. Veel plezier nog en slaap lekker.
  2. Will en Mieke:
    29 september 2013
    Blijft mooi, meer dan mooi !!!