Kalaw-Inle Lake

30 september 2013 - Inle Lake, Myanmar

Vanmorgen vertrokken op we gaan het Inle Lake. We hebben een nieuwe gids en chauffeur. Onderweg gekeken bij een zaakje waar ze paraplu’s maken. Was heel leuk. Daarna zij we doorgereden naar de plek waar vandaan we per boot naar ons hotel werden gebracht. Omdat  het schitterend weer was heb ik maar een hoed gekocht en dat was een goede zet. Het is hier 35 graden en volop zon. Het was nog zeker 45 minuten varen voor we bij ons hotel waren. We werden met muziek onthaald. We hebben een prachtig onderkomen. Rond 13.00 uur vetrokken we met de boot naar een plaatsje waar we hebben geluncht. Dat was bij een lokale familie en het was erg bijzonder en lekker. Toen zijn we natuurlijk weer met de boot naar een gebied gegaan waar heel veel oude stupa’s staan(1100 jaar oud). Veel zijn ook gerestaureerd. Toen gevaren door een dorp dat in het meer ligt en daarna terug naar het hotel waar we op ons balkon, onder het genot van een ijskoud biertje, hebben genoten van een prachtige zonsondergang.

1. Elze:
    30 september 2013
    Zo even geen tijd gehad om de verhalen te lezen en te reageren maar jullie hebben nu toch ook geen verbinding! Leuke verhalen en mooie foto's. Toch jammer dat het weer af en toe tegen zit. Die rokende oude dame doet mij denken aan die 2 oude dames uit Sapa. Gelukkig zijn deze olifanten iets relaxter als die in Afrika! Nou geniet nog even van de laatste dagen. Groetjes Cor en Elze