Bagan-Mandalay-Heho-Kalaw

28 september 2013 - Bagan, Myanmar

Vanmorgen vroeg met het vliegtuig naar Heho gevlogen. Dat ging via Mandalay. In Heho werden we alweer opgewacht door onze nieuwe gids en chauffeur. Zij brachten ons naar Kalaw, ongeveer een uurtje rijden. Dit is een heel andere omgeving. We zitten hier op een hoogte van 1350 meter en het is hier lang niet zo heet. Na het inchecken in ons hotel hebben we het plaatselijke klooster, een grottempel  en een katholieke kerk bezocht.  Echt weer heel erg leuk.Vervolgens het  uit de koloniale tijd stammende station bekeken. Na de lunch bij de “Seven Sisters” zijn  we bij nog een klooster geweest. Hier waren mooie wandschilderingen.  Daarna nog een bezoek aan de lokale markt gebracht. Het lijkt wel dat sommige mensen er hier heel anders uitzien.

1. Paul en MIEKE:
    28 september 2013
    Geweldige foto's. Hebben zo een beetje een indruk wat ons te wachten staat. Is het reizen vermoeiend of valt het mee. Zijn er ook tijdzones? Jullie lijken je goed te vermaken. Volgens mij vlak bij het Inle meer met zijn eenbenie roeiers drijvende tuien. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat jullie droog weer hebben. Groetjes Ina
  2. Paul en MIEKE:
    28 september 2013