Bagan

26 september 2013 - Bagan, Myanmar

Vanmorgen om half negen op pad gegaan. Prachtig weer en alweer behoorlijk heet. In de morgen verschillende pagodes bezocht. We begonnen met één van de hoogste pagodes de Swesandaw Paya, vandaar hadden een prachtig uitzichtpunt.  Verder  ga ik  ze niet  benoemen, de foto’s spreken voor zich. In één van de pagodes hebben we een gebedsketting gekocht. Later zijn we gaan lunchen. (heerlijk). Toen naar het hotel en om 16.00 uur worden we weer opgepikt voor de rest van de tour deze dag. Lekker 2 uurtjes op onze koele kamer.

Keurig op tijd weer opgehaald en weer naar het tempel/pagode/stupa terrein gegaan. Daarvandaan met een paardenkoets rond gereden door dorpjes en over het terrein. Heel leuk om het eens op die  manier te zien. Uiteindelijk zijn we naar een uitzichtpunt gegaan om de zon onder te zien gaan. Met ons nog een hele horde Japanners die met zwaar geschut stonden te wachten op de zonsondergang. Die liet zich niet zien en toen maar weer terug naar het hotel. Al met al weer een geweldige dag.

1. Paul en MIEKE:
    26 september 2013
    leuk deze berichten van jullie tour
  2. Niek:
    27 september 2013
    Hoi Jacco en Hennie, 26-09 weer thuis, tot zo ver alles goed, wel weer een oud mannetje. Eind oktober de scan, dan weten we of het werkt. Tesselaar en Prevoo hebben er een goed gevoel bij.
    Geniet van de rest van je vakantie en tot spoedig.