Vancouver

30 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Vanmorgen zijn we begonnen met koffie en ontbijt bij Starbucks. We hebben even verderop in de straat een fiets gehuurd. (Het waren geweldige fietsen. dat maak je niet vaak mee). Hierna zijn we naar Stanley Park gefietst. We hebben dat helemaal rond gereden. Onderweg viel veel te zien. Er staan totempalen en er zijn prachtige uitzichten op de skyline van Vancouver. Terug in de stad zijn we de wijk Gastown in gefietst waar we heerlijk geluncht hebben bij the Old Spaghetti Factory. Vervolgens zijn we naar Chinatown gereden. Ook leuk om te zien. We hebben daar het dr. Sun Yat Sen park bezocht. Na 5 uur bezig zijn hielden we het voor gezien. We hebben de fietsen weer ingeleverd en zijn lopend op pad gegaan. We zijn op zoek gegaan naar een winkel waar ze Canada Goose jassen verkopen maar die konden we niet vinden. Geeft niet want we komen nog in Jasper en Banff. Daar zullen ze dat merk zeker verkopen. Na een flinke wandeling zijn we wat gaan drinken in "the Winking Judge". (Voor de Vancouver kenners :-) Nog wat inkopen gedaan voor het avondeten op de kamer want we zitten nog bomvol van de lunch. Morgen gaan we op pad met de camper.