Hagensborg - Williams Lake

13 september 2015 - Williams Lake, Canada

Vanmorgen om 8 uur vertrokken met mooi weer. We moesten de “Hill” weer over en dat ging omhoog een stuk beter dan omlaag. Rustig aan en de camper in de bergversnelling. Het was een flink stuk stijgen. We gingen van 0 meter naar 1522 meter. De klim was ongeveer 15 kilometer lang. Toen we het onverharde gedeelte achter de rug hadden hebben we koffie gedronken bij de “Dutchman” een toepasselijke naam. Dit is het enige restaurant waar je nog wat kan eten voor de volgende 350 km. Bij de koffie hadden we een eigengemaakte punt taart, Ik had appel en Hennie had bessen. Heel lekker. Er stonden ook pancakes op het menu en daar had ik wel trek in. Ze gingen per drie en ik vroeg of ik er twee mocht. De vrouw waarschuwde me dat ze erg groot en dik waren dus ik besloot er maar één te bestellen. Daar hadden we dus met z’n tweeën nog ruim genoeg aan. Vervolgens zijn we richting Williams Lake gereden. Onderweg weer prachtige omgeving en de Indian Summer is volop aan de gang. In Williams Lake hebben we wat inkopen gedaan en gegeten bij Denny’s. Super goed. We hadden op het internet al een camping uitgezocht en daar staan we nu. Alles is weer aangesloten en we hebben internet. Het was een mooie dag.

460 kilometer gereden. Waar we morgen zijn weet ik nog niet. Daar buigen we ons vanavond over.

Groetjes uit Williams Lake.

1. Marjan:
    14 september 2015
    Wat is Canada, mooi je hebt bijna het idee, dat jullie alleen daar zijn! Geniet nog van jullie laatste week!