Hagensborg

12 september 2015 - Bella Coola, Canada

Opgestaan met regen. De hele morgen blijft het al doorgaan. In de camper hebben we ons vermaakt met internetten.( Gelukkig hebben we dat hier) Even naar de supermarkt gelopen en bij de rivier gekeken. Weer niets te zien. Rond 14.30 uur hebben we een grizzly tour geboekt. Het is nu 12.50 uur en het regent nog behoorlijk. Ik vraag me af wat dat gaat worden. Één ding weet ik zeker: We gaan flink nat worden. We gaan in een open boot de rivier af. Nu even lunchen. Jullie horen wel hoe het afloopt.

We zijn weer thuis en hebben inmiddels lekker gegeten. Toen we rond 14.00 uur vertrokken voor onze tour werd het droog en begon de zon zelfs te schijnen. Het is de hele trip droog gebleven en dat is het nu nog. Wat een mazzel. Minder mazzel hadden we met de beren. We hebben er geen één gezien. Alleen een paar bold eagles. Zoals altijd was de natuur weer adembenemend. Al met al toch weer een mooie dag. Morgen vertrekken we naar Williamslake.

Groetjes uit Hagensborg.

1. Pauline:
    13 september 2015
    Gelukkig was het droog. Jammer van het ontbreken van de beren.
  2. Elze:
    13 september 2015
    Hoi Jacco en Hennie,
    Het is hollen of stilstaan wat het weer betreft. Uiteindelijk vermaken jullie je wel en is het wederom genieten van de natuur. Fijne laatste week en we spreken elkaar de 2ste.
    Groetjes Cor en Elze