Whistler

16 september 2015 - Whistler, Canada

Vanmorgen naar het dorp gelopen en eerst koffie gedronken bij Starbucks. Daarna zijn we met de gondel naar boven gegaan. Onderweg zagen we een zwarte beer.  Hoe hoger we kwamen hoe bewolkter het werd. Vervolgens zijn we met een andere gondel naar een andere berg gegaan (Blackcomb mountain 1800 meter.) Gelukkig stond er niet veel wind maar er viel weinig te zien. We hebben daar een rondwandeling van ongeveer 45 minuten gemaakt. Toen weer terug naar de andere kant en daar hebben we in het restaurant wat gegeten en gedronken. Hierna zijn we naar de lift gelopen om naar Whistler mountain te gaan. Dit was een open stoeltjeslift en het sneeuwde behoorlijk. Op de top gekomen waren we wit van de sneeuw en behoorlijk onderkoeld. Er viel weer weinig te zien. Jammer, gelukkig hadden we 4 jaar geleden heel mooi weer en wisten we wat we misten. Snel weer naar beneden en de lift pakken naar de stad. Nu zagen we in de verte een moederbeer met haar jong en even verderop nog een zwarte beer. In Whistler hebben we nog wat inkopen gedaan en heerlijk gegeten. Inmiddels zijn we weer bij de camper en Hennie is de was aan het doen. Ik zit aan een wijntje en schrijf dit verslag. We hebben weer genoten. Het was een mooie verjaardag.

Groetjes uit Jasper.

1. Marjan:
    17 september 2015
    Jammer van het weer, hier in Nederland , is het ook schit regen regen, geen lekker weer voor de was Hen, Jacco aan een wijntje en jij aan de was? Mag hij is jarig vooruit maar, groetjes zit er voor jullie jammer genoeg bijna op! Geniet nog even van de beren en Canada.