Amsterdam-Vancouver

29 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Vanmorgen met de shuttle bus naar Schiphol gebracht. We waren ruimschoots op tijd en Hennie nam nog even een rug-nek massage. Vervolgens nog wat rond gekeken en toen naar het vliegtuig. We hadden prima plaatsen bij de nooduitgang. Het was ongeveer 10 uur vliegen. Onderweg vlogen we over Groenland. Dat was een mooi gezicht. In de buurt van Vancouver hadden we vertraging omdat het noodweer was. Uiteindelijk ging het allemaal goed. Bij het vliegveld werden we keurig verwacht en met een taxi naar ons hotel gebracht, het Century Plaza hotel en Spa. Daar  hebben we gebeld om te te vragen of alles op de rails staat voor maandag. Dan worden we namelijk weer met een taxi opgehaald en naar een andere locatie gebracht waar de camper verhuurder ons oppikt om ons dan naar de camper te brengen. Nadat we de kamer hadden bekeken zijn we wat inkopen wezen doen. Later hebben we in het hotel gegeten.(erg slecht) De weersverwachting voor morgen is beroerd maar dat zien we dan wel weer. We vermaken ons wel.