van der Valk Schiphol

28 augustus 2015 - Amsterdam, Nederland

We zijn nu bij van der Valk Schiphol. Sta ik bij de balie en wil mijn creditcard gebruiken maar dat lukt dus niet. Drie maal de code ingevoerd maar helemaal niets. Gelukkig doet de creditcard van Hennie het wel. Op de kamer uitgezocht wat er aan de hand is. Er is een afschrijving van $ 9.10 in Richmond in de VS gedaan. Hierna contact opgenomen met de fraude afdeling van ING. De kaart is geblokkeerd. Er zijn diverse pogingen gedaan in de VS en Canada om bedragen op te nemen met mijn kaart. Er zit niets anders op dan de kaart van Hennie te gebruiken. Alles komt wel weer goed maar je staat toch raar te kijken. Vanavond lekker eten en morgen met de shuttle bus naar de luchthaven. We vliegen om 12.40 uur en komen in de middag aan in Vancouver Canada. (9 uur tijdsverschil) Nu eerst maar even een borreltje in de bar. De vakantie is begonnen. Morgenmiddag en overmorgen in Vancouver en maandag de camper ophalen. We hebben er zin in.

1. Marjan:
    28 augustus 2015
    Ik hoop dat het hier bij blijft, verder geen rare dingen, ga maar lekker van je borrel genieten, en tot horens
  2. Marga Moester:
    28 augustus 2015
    Fijne vakantie. Ik ga jullie weer volgen. Groeten van ons uit een warm Karpathos.
  3. Tineke velzel:
    30 augustus 2015
    Heel fijne vakantie. Creditcard heel wonderlijk.