Vancouver-Hope

31 augustus 2015 - Hope, Canada

Geen foto's vandaag. Maar gister had ik er 60. Vandaag de hele dag regen en nu regent het nog. (18.05 uur) Vanmorgen werden we keurig opgehaald door een taxi die ons naar het River Rock hotel bracht. Van daaruit werden we opgepikt door een busje van de camper verhuurder. Het was nog ongeveer 1 1/2 rijden vanwege de drukte en het slechte weer. Na de nodige administratieve afhandeling en uitleg konden we rond 13.00 uur op pad gaan.Eerst inkopen gedaan bij Safeway, een mega supermarkt. We waren wel even bezig omdat we ook wel wat nodig hebben voor de aankomende tijd. Het meest noodzakelijke hebben we in ieder geval. Hierna hebben we even snel iets gegeten bij de Mac en daarna zijn we door gereden naar Hope waar we al een camping op het oog hadden. Dankzij de TomTom was dat geen enkel probleem. Inmiddels zijn we gesetteld. We hopen dat morgen het weer opknapt. Waar we morgenavond zitten weten we nog niet. Wat we overdag gaan doen dat horen jullie nog. Groetjes uit Hope.

1. Marjan:
    1 september 2015
    Het gaat nu echt beginnen! Heel veel mooie dingen zien doe voorzichtig en veel plezier.