25-03-2017 Torquay - Hobart

25 maart 2017 - Hobart, Australië

Vanmorgen de boel ingepakt en de camper afleveringsklaar gemaakt. Hierna zijn we naar Melbourne gereden. Daar waren we al rond 12.00 uur. We hebben tot nu toe 5750 km gereden. Na de inspectie hebben ze een taxi voor ons gebeld die ons naar het vliegveld bracht. We waren erg vroeg want onze vlucht vertrok pas om 16.20 uur. Rond half zes waren we in Hobart. Bij Herz hebben we ons nieuwe vervoer opgehaald. Het is een Hyundai. Een mooie auto met slechts 22.000 km op de teller. Nadat we “Tom” hadden ingesteld werden we perfect naar ons hotel geleid. Wat een verschil met de camper was het. Voor mijn gevoel is het een heel klein autootje. We waren net op weg toen ik al tegen Hennie zei: Wat gaat ie hard zeg. Bleek dat we toen 75 reden waar we 110 mochten. Ook hadden we het gevoel dat we erg laag zaten. Ja duuuuuh. Bij het hotel hebben we ingecheckt en daarna zijn we uit eten gegaan. Hobart is een heel gezellige stad met veel restaurants en terrasjes. Nu zijn we op de kamer en Hennie is de boel aan het reorganiseren. Er zijn natuurlijk tal van dingen die in de auto kunnen blijven. Vandaag geen foto’s maar dat komt morgen wel goed. Groetjes uit Hobart (Tasmanië)

1. Arnaud:
    Klein autootje geeft het kart gevoel ☺ veel plezier ☺
  2. Will en Mieke:
    fijne voortzetting !!!
  3. Merel van Lonkhuijzen:
    25 maart 2017
    Geniet van deze nieuwe plek!