21-03-2017 Mount Gambier – Warrnambool

21 maart 2017 - Warrnambool, Australië

Afgelopen nacht begon het flink te regenen en tot vanmiddag 15.00 uur is het doorgegaan. Dat was erg  jammer want we hadden voor vandaag een aantal doelstellingen die vanwege het weer niet door konden gaan. Ik zal niet opsommen wat we wilden doen want dat heeft toch geen zin. Onderweg uit Mount Gambier zijn we gestopt bij het Hell’s Hole in het Native Forrest Reserves waar we nog een zinkgat hebben bekeken. Dat was echt een heel erg diepe. Omdat het tussen de bomen lag viel dat vanwege het weer nog te doen. We zijn verder alleen gestopt voor noodzakelijke dingen zoals tanken en boodschappen doen om in de camper te lunchen. Toen we Victoria binnenreden bleek dat we alweer in een andere tijdzone zaten. Het is hier nog een half uur later. Tussen Perth, waar we begonnen zijn en hier zit 3 uur tijdsverschil. We zijn gestopt bij een camping in Warrnambool. Dat zit ongeveer 18 km voor de Great Ocean Drive. We hebben een mooie camping met perfecte wifi. De camper staat te schudden van de wind maar het is nu tenminste droog. Straks gaan we lekker uit eten. We gaan steeds meer richting Melbourne. Gezien het weer van vandaag is de foto score zeer laag. Morgen beter. De verwachtingen zijn redelijk en voor overmorgen wordt prachtig weer verwacht.

Groetjes uit Warrnambool.

1. Elze:
    21 maart 2017
    Het weer hier is ongeveer hetzelfde alleen zijn de vooruitzichten bij jullie beter :-)
    Gaan jullie Max aanmoedigen bij de grand-prix in Melbourne!