Jackson Hole – Salt Lake City (Utah) 470 km.

20 september 2023

Vandaag was een reisdag. Onze eerste stop was in Alpine waar we hebben getankt en boodschappen gedaan. Man wat hadden ze daar een mooie supermarkt. Van alles hadden ze een vers afdeling en het was allemaal top. Ze hadden zelfs een liquor afdeling. Het weer was trouwens weer als alle dagen prachtig en ongeveer 23 graden. De volgende stop was in Afton. Een leuk plaatsje dat bekend staat om de grootste geweienboog in het midden van de stad. Leuk om even doorheen te lopen. Het plaatselijke football team gaat dit weekend spelen en alle winkeliers, middenstand, het advocaten kantoor en het gemeentehuis moedigen hen aan met leuzen en kreten op de ramen van hun etalages. Daarna begon een rit van 340 km naar Salt Lake. We hebben weer om de beurt gereden dus dat is heel prettig. Onderweg stopten we nog op de Salt River Pass om van het uitzicht te genieten en een paar foto’s te nemen. Het begint hier Indian Summer te worden dus de natuur verkleurt prachtig. Op een gegeven moment werd het donker en barste er een hevige onweersbui los. Het ging gepaard met donder en bliksem, maar gelukkig was het snel voorbij. We kwamen vandaag weer in 3 verschillende staten. Vanuit Wyoming eerst nog in Idaho en daarna in Utah waar we uiteindelijk bij onze camping terecht kwamen. Dat was rond 16.00 uur dus tijd voor een wijntje. Hennie ging nog het beddengoed verschonen en wassen maar verder doen we het rustig aan. Morgen gaan we naar Temple Square in het centrum. We gaan nog steeds lekker. Groetjes uit Salt Lake City.

1. Marga Moester:
    20 september 2023
    Mooi om de Indian Summer te zien.
    Zeker fijn dat jullie beiden rijden met de camper. Ik mag ook graag rijden in de camper. Op de kaart opgezocht waar jullie nu rijden. Veel plezier!!
  2. Wil Davidson:
    20 september 2023
    Hier begint de Nederlandse summer(lees herfst) ook mooi met blad verkleuring.Geniet van jullie foto’s en verhalen.Groetjes ook van Cees