Van Arco naar Boise/Meridian

23 september 2023 - Meridian, Verenigde Staten

Vannacht hadden we er niet zo’n erg in, maar het heeft behoorlijk geregend. Dat is niet fijn als de camper nog afgekoppeld moet worden van de stroom, het water en de afvoer van zwart (toilet) en grijs water. Behalve dat het regent is het ook nog eens koud met maar 8 graden. Jas aan, paraplu’s mee en samen klaren we het ontkoppel-klusje. De eerste 150 km blijft het regenen. Weinig zicht op de omgeving en een slechte weg met gaten en watersporen. Later komt daar ook nog eens harde wind bij. Gelukkig komt na regen weer zonneschijn en rijden we bij Castle Rocks door een prachtig berggebied. Als we in de buurt van Boise komen wordt het drukker en is de snelweg 5 banen breed. Bij Meridian (een buitenwijk van Boise) gaan we van de snelweg af op zoek naar onze camping. Die is snel gevonden, al willen we TomTom niet direct geloven als hij ons een paar keer links en rechts af stuurt. De camping is groot en we hebben een mooie pull-thru-plek. Boodschappen doen we bij een bijzondere supermarkt Winco Foods in de buurt. Bijzonder omdat het eigendom is van het personeel en wij alleen met cash geld kunnen betalen. Met een wijntje en een stoeltje in de zon sluiten we de middag af.

1. Henderina Gorter:
    23 september 2023
    Jullie maken wat mee op jullie trip.
    Een mooi verhaal ,ik geniet ervan.groetjes