06-03-2017 Margaret River – Walpole

6 maart 2017 - Walpole, Australië

Vanmorgen liep er een grote groep wilde kalkoenen over het terrein en ze trokken zich niets van ons aan. Na het ontbijt zijn we naar de Jewel Cave  gereden waar we een tour hebben gedaan. Dat was heel mooi en ook wel even lekker om uit de hitte te zijn. Na deze grot zijn we naar Augusta gereden, het meest zuidelijke punt van West Australië. Daar gaan de Indische Oceaan en de Zuidelijke Oceaan in elkaar over. In Augusta hebben we koffie gedronken. Vervolgens zijn we naar Pemberton gereden waar we hebben geluncht. We reden door het Karri tree forest en door de wijnstreken ( het stikt er van hier)  naar Walpole. Hier hebben we een camping gevonden. Dat ging veel eenvoudiger dan een paar dagen geleden want het labour weekend zit erop en iedereen is onderweg naar huis.  De camping ligt vlak aan zee en er zwemmen hier pelikanen. Morgen trekken we verder want we hebben nog wel een stukje te gaan tot Melbourne.

1. Will en Mieke:
    6 maart 2017
    Weer mooie foto's
    Als je eens wilde vrou....ziet
  2. Elze:
    6 maart 2017
    Nou denk dat jullie je wel weer vermaken! Mooie foto's vooral van de grotten. Doet me een beetje aan de grotten in Zuid-Afrika denken. Veel plezier nog. Groetjes