05-03-2017 Margaret River

5 maart 2017 - Margaret River, Australië

Rustig aan gedaan. Koffie en ontbijt buiten in de zon en genieten van ons uitzicht. Daarna zijn we naar onze wifi basis in Margaret River gereden om alle berichten en reacties te bekijken. We hebben daar natuurlijk ook koffie gedronken. Hierna zijn we naar het informatie centrum gegaan om te vragen waar wij een fiets konden huren. We kregen uitleg en zijn daar naartoe gegaan. We hebben een fiets gehuurd en zijn op pad gegaan. Het waren echt perfecte fietsen alleen niet zo slim om rond die tijd een tochtje van 25 kilometer te maken. Jemig wat was het heet. We zijn naar de 10 miles Brook Dam gereden. Heen door het bos en terug over de weg. In het dorp hebben we geluncht en daarna zijn we nog een keer naar Surfers Point gereden. Het was veel drukker dan gisteren en weer erg leuk om te zien. Onderweg terug naar onze wifi basis zag Hennie kangoeroes in het weiland. Onmiddellijk de camper het bos ingereden om ze te fotograferen. Eindelijk daar waren ze dan. Ze zijn wel heel schuw. Ze vluchtten snel weg om verderop in de schaduw opnieuw positie in te nemen. De leider van de groep bleef stug zitten en keek mij recht aan alsof hij wilde zeggen: Kom maar op. Gaaf om mee te maken. In het dorp heb ik het verslag weer gemaakt en dadelijk gaan we op weg om het te posten. Morgen trekken we verder.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Merel van Lonkhuijzen:
    5 maart 2017
    Wat een mooie dag! Prachtig om de omgeving per fiets te verkennen!
  2. Marga Moester:
    5 maart 2017
    Leuke actie foto's. Wat een mooie camper hebben jullie. Ik blijf jullie volgen. Veel plezier xx
  3. Marjan:
    5 maart 2017
    Weer mooie foto's lekker fietsen prachtig.
  4. Rineke:
    5 maart 2017
    Yeah Skippy, kunnen jullie al blazen door een eucalyptisch blaadje?
  5. Ma Smit:
    7 maart 2017
    Even gekeken en ja hoor daar waren jullie weer.
    Het is hier nu half een.
    Vanmorgen naar lidel geweest.
    Vrijdag dlploma uitreiking van merel dan ga ik mee.
    Liefs van mij.