02-03-2017 Perth-Mandurah

2 maart 2017 - Mandurah, Australië

Heel goed geslapen vannacht. Rond 22.00 uur begon het te regenen en te onweren. Logisch na zo'n hete dag. Vanmorgen was het droog. Met een taxi zijn we naar de camper verhuur van Apollo gebracht. We werden snel geholpen door een hele vriendelijke vrouw. Onze camper is een Mercedes automaat. Een prachtige wagen. We hebben nog nooit zo'n mooie camper gehad. Na alle instructies konden we op pad. Wel even wennen om links te rijden maar dat was verder geen probleem. Eerst zijn we naar een grote supermarkt gegaan en hebben daar voorlopig het nodige ingeslagen. Ook de drankvoorraad hebben we natuurlijk niet vergeten. Op ons gemak zijn we naar Mandurah gereden. Hier hebben we een mooie plek en de papegaaien vliegen om onze oren. Het is bewolkt maar wel 28 graden. Bij het inchecken kregen we te horen dat het verder moeilijk zal worden om plaats te vinden voor de camper. Maandag is het Labour day en veel Aussies gaan dan op pad. Gelukkig hebben we voor morgen al een plek bij Margaret River. Daar zitten we midden in het wijngebied. We hebben deze plek geboekt via een meisje bij de receptie. Een vriendin van haar werkt bij onze volgende stop. We konden niet langer dan één nacht want zij zitten ook vol. Zij beloofde dat als er een annulering komt wij als eerste op de lijst staan. Hennie heeft inmiddels alles ingeruimd en we zijn klaar voor de volgende 23 dagen. Morgen gaan we eerst op ons gemak Mandurah bekijken. Er zijn hier veel dolfijnen langs de kust dus wie weet zien we wat.