02-03-2017 Perth-Mandurah

2 maart 2017 - Mandurah, Australië

Heel goed geslapen vannacht. Rond 22.00 uur begon het te regenen en te onweren. Logisch na zo'n hete dag. Vanmorgen was het droog. Met een taxi zijn we naar de camper verhuur van Apollo gebracht. We werden snel geholpen door een hele vriendelijke vrouw. Onze camper is een Mercedes automaat. Een prachtige wagen. We hebben nog nooit zo'n mooie camper gehad. Na alle instructies konden we op pad. Wel even wennen om links te rijden maar dat was verder geen probleem. Eerst zijn we naar een grote supermarkt gegaan en hebben daar voorlopig het nodige ingeslagen. Ook de drankvoorraad hebben we natuurlijk niet vergeten. Op ons gemak zijn we naar Mandurah gereden. Hier hebben we een mooie plek en de papegaaien vliegen om onze oren. Het is bewolkt maar wel 28 graden. Bij het inchecken kregen we te horen dat het verder moeilijk zal worden om plaats te vinden voor de camper. Maandag is het Labour day en veel Aussies gaan dan op pad. Gelukkig hebben we voor morgen al een plek bij Margaret River. Daar zitten we midden in het wijngebied. We hebben deze plek geboekt via een meisje bij de receptie. Een vriendin van haar werkt bij onze volgende stop. We konden niet langer dan één nacht want zij zitten ook vol. Zij beloofde dat als er een annulering komt wij als eerste op de lijst staan. Hennie heeft inmiddels alles ingeruimd en we zijn klaar voor de volgende 23 dagen. Morgen gaan we eerst op ons gemak Mandurah bekijken. Er zijn hier veel dolfijnen langs de kust dus wie weet zien we wat.

1. Marjan:
    2 maart 2017
    Dat ziet er geweldig uit, super, je zal er mee gestraft worden! Veel plezier en doe voorzichtig!
  2. Will en Mieke:
    2 maart 2017
    Laat me nou toevallig ook aan de wijn zitten...telepathie
    Oh pardon het is Franse wijn

groet
  3. Ma Smit:
    2 maart 2017
    Heb net jullie bericht gelezen.
    Axel heeft me gister op weg geholpen nu gaat het weer prima,
    Hier is alles ok. Groeten. Ma.
  4. Jacco en Hennie:
    2 maart 2017
    Bedankt ma. Fijn te horen dat je ons volgt. Kusjes van ons.
  5. Elze:
    2 maart 2017
    Nou de reis gaat nu echt beginnen. Jullie gaan vast en zeker een hele mooie rondreis maken. Doe je voorzichtig met uit het bed stappen Jacco!
    Groetjes
  6. Henk Peters:
    2 maart 2017
    De tegenliggers rijden ook links dus er gaat waarschijnlijk niks gebeuren. Mooi karretje