03-03-2017 Mandurah - Margaret River

3 maart 2017 - Margaret River, Australië

Vanmorgen zijn we naar Mandurah gereden. Het was prachtig weer. In Mandurah kwamen we eerst een aantal parkieten / papegaaien tegen. Deze keer waren ze wit. Tijdens onze wandeling zagen we ook een dolfijn. Het was erg heet dus zijn we bij een restaurant wat gaan drinken. Mandurah is een prachtige stad. Er staan schitterende huizen, gelegen aan het water met gigantische boten voor de deur. Daarna zijn we naar Bunbury gereden. Ook een mooi plaatsje met een leuke binnenstad waar we geluncht hebben. Daar hebben we een wandeling gemaakt. Gelukkig is het zo pal de kust wat koeler (28 graden). Na de lunch zijn we naar onze campingin Margaret River gereden. We kregen onze plek toegewezen en besloten toen om toch maar even door naar het strand te krijgen. We hebben lekker in zee gezwommen. Terug op de camping bleek dat er geen internet is. Het is er wel maar je moet uren kopen en dan nog met een maximum van 200 mb per uur. Dus dat is er snel doorheen. Dit bericht wordt gepost zonder foto's, anders hebben we geen tijd meer om de reacties (die bijzonder op prijs worden gesteld) te lezen. Morgen zoeken we een plek met normale Wifi (helaas zijn er niet veel McDonalds hier). Morgenochtend horen we of we hier nog een nacht kunnen blijven. Alles langs de kust zit vol vanwege het lange labour-day weekend. Afwachten maar. Groetjes uit Margaret River.

1. Ma Smit:
    3 maart 2017
    Ik lees net dat jullie een berichtje krijgen fijn vinden .
    Ik vind het fijn jullie verhalen te lezen.
    Veel plezier liefs van mij.
  2. Astrid:
    3 maart 2017
    Ik vind de verhalen ook leuk om te lezen!
    Lekker genieten jongelui
  3. T.Velzel:
    4 maart 2017
    Wat een luxe daar. Geniet ervan en heel veel plezier al is het een overbodige opmerking. Liefs