6 oktober Dambulla

6 oktober 2014 - Dambulla, Sri Lanka

Na een uitstekend ontbijt zijn we naar Polonnaruwa gegaan. Daar hebben we fietsen genomen en zijn we door de oude koningsstad gereden. Eerst  hebben we het Polonnaruwa museum bekeken waar veel voorwerpen uit de oudheid zijn tentoongesteld. In de oude stad staan heel veel ruïnes daterend van rond 1200. Mooi om te zien maar lang niet alles is goed bewaard gebleven. Het was weer bloedheet. Daarna zijn we gaan lunchen en rond 15.00 uur waren we weer bij het hotel. We hadden inmiddels een afspraak gemaakt voor een Ayurvedische massage. Daar konden  we om 17.00 uur terecht. Dus eerst even een biertje en een duik in het zwembad. Om 17.00 uur waren we aan de beurt en het was een bijzondere ervaring. (google maar even wat het inhoudt) Op de terugweg naar het hotel kon onze chauffeur nog net een waterleguaan, die de weg wilde oversteken, ontwijken. Wel even foto's gemaakt natuurlijk. Een heerlijke dag gehad.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marjan:
    6 oktober 2014
    Om jaloers van te worden,in de goede zin hoor, wat heerlijk allemaal.
  2. Elze:
    6 oktober 2014
    Hoi wereldreizigers! Eindelijk even tijd om te reageren. Jullie verhalen wel via mijn gsm gelezen maar om daar iets op te "schrijven" vind ik niks. Uit jullie verhalen en foto's maak ik weer op dat er genoten wordt :-). Die boze olifant deed mij weer meteen aan onze reis in Kenia/Tanzania denken en het geluid zit alweer meteen in mijn hoofd. Nou ga verder genieten en we blijven jullie volgen. Groet Cor en Elze
  3. Marco:
    7 oktober 2014
    Jacco, zo'n massage wil ik ook wel (denk ik). Maar ik zal er nog wel even op Googelen!
    Veel plezier daar jullie beiden. We genieten hier met jullie mee.
  4. Heleen:
    7 oktober 2014