7 oktober Danbulla-Trincomalee

7 oktober 2014 - Trincomalee, Sri Lanka

Een heel relaxte dag. Na het ontbijt hebben we een tour gemaakt. We begonnen met een rit in een ossenkar. Daarna zijn we op een boot gestapt en maakten we een tocht over een meer. Vervolgens bezochten we een woning van een plaatselijke familie. Één van de dochters toonde hoe er gekookt werd en maakte een simpel boerenontbijt voor ons. Met een tuktuk gingen we terug. Hierna zijn we naar de Leeuwenrots gereden die we niet beklommen hebben. Het was veel te heet. De waterbuffels waren het helemaal met ons eens. Terug naar het hotel voor een heerlijke lunch en daarna op weg naar Tricomalee aan de kust. We hebben echt een schitterend hotel hier. We blijven hier twee nachten. Morgen staat er niets op het programma. We zien wel.

1. Will en Mieke:
    7 oktober 2014
    29 graden ...wat vervelend....
    nog veel plezier
    gr. Mieke en Will
  2. Jacco en Hennie:
    7 oktober 2014
    Bedankt voor jullie trouwe mails. We vinden het leuk. Trouwens was het maar 29 graden, het gaat hier regelmatig nar de 34 toe.
  3. Tineke velzel:
    7 oktober 2014
    Geniet bij deze temperaturen maar van de luxe.Ik bel trouw naar moeder Smit.
  4. Ina Commandeur:
    7 oktober 2014
    Wat ontzettend leuk om met jullie mee te reizen en Skri Lanka door jullie ogen te zien. Hoe was de ervaring om op de fiets door Polonnaruwa te rijden? Nog veel plezier daar. Ik kijk uit naar jullie volgend verslag. Groetjes Ina.
  5. Cynthia Ashof:
    8 oktober 2014
    Hallo Jacco en Hennie, leuk jullie verhalen weer te lezen! En goed te zien dat Sri Lanka jullie ook bevalt. Veel plezier nog en geniet van het mooie weer, hier is het ineens herfst...Groetjes, Cynthia - Treasury Travel
  6. Elze:
    8 oktober 2014
    Beter weer als hier :-( dus geniet ervan.
    En Hen bevalt het nieuwe fototoestel?
    Groetjes x